lørdag, desember 05, 2009

Det hadde du ikke trodd, hva?

Joda, jeg er her, jeg! Har ikke akkurat vært noen flittig blogger de siste par årene, egentlig hadde jeg vel glemt at jeg i det hele tatt hadde en blogg, men så fikk jeg et lyst øyeblikk (stadig lengre mellom dem, er vel alderen som tynger), også kom jeg på at jeg skulle gjøre et forsøk på et innlegg igjen. 

Det var vel nå jeg skulle smelle til med noe fornuftig/morsomt/slående/whatever ... Men bær over med meg en liten stund, jeg er tross alt nybegynner - igjen.

Spørsmålet er vel om det egentlig er noen som vil LESE disse greiene jeg lirer av meg.

Anyone?




2 Comments:

At 25/1/10 09:18, Anonymous Anonym said...

Jada, vi held deg under oppsikt.

 
At 25/2/10 20:40, Blogger Kjerstin said...

Gjør dere det, ja. Det var vel hyggelig - trur eg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home