lørdag, juli 29, 2006

*taste-taste*

Tidligere i sommer oppdaget jeg at en campingplass mine barn og jeg har frekventert et par ganger før har fått onlinebooking. Praktisk! - tenkte jeg, og klarte på den måten å få to netters overnatting for min datter & meg midt i verste fellesferien. Riktignok var hytta på størrelse med et middels frimerke - 10 m² - men man fikk iallfall tak over hodet. (Hytta kunne for øvrig fint fungert som badstue, fant vi ut etter hvert).

Vel, været var knallbra og vi trengte ikke tilbringe annet enn nettene innomhus, og med minimalt med klær og liggende oppå dynene overlevde vi med et skrik.

Campingplassen ligger 5 min. kjøring fra Sommarland i Bø, og har brukbare priser og en fin liten badestrand ved Bø-elva. Vi badet og badet og badet, og fikk noen aldeles herlige dager!

Det blir nok en tur til samme plassen neste sommer også, ble vi enige om. Men så var det det at man kunne tenkt seg litt rommeligere husvære, da ... og hvor tidlig ute må man være for å bestille, tro? Går det forresten an å bestille allerede, om en skulle ha lyst til det? Bare én måte å finne ut det på - prøve!

- Se der ja, i uke 30 er jammen Drømmehytta ledig! Den med boblebad og bredbånd, tre soverom, beliggende på en liten høyde rett ved badestranda, uten tvil plassens beste beliggenhet! Jeg har siklet på den hytta hver gang jeg har vært der!

Men den er dyr ... skulle jo bare mangle, det er jo Luksushytta vi snakker om.

Med boblebad, sa jeg det? Og bredbånd?

*taste-taste*

;-)

3 Comments:

At 30/7/06 23:14, Anonymous Anonym said...

Hohoho. Gratulerer! Det er fin-fint å ha noe å se frem til!

 
At 6/8/06 22:14, Anonymous Anonym said...

Boblebad og bredbånd er vel ingenting.

Du skulle bare ha sett hva jeg har på den nye bloggen min:
http://balkongen.net/

Husker jeg ikke feil, finnes der også springvann, stavstativ for eldre og to sjonglører.

Snart begynner jeg vel også å skrive litt der.

Ellers -?

 
At 7/8/06 18:41, Blogger Kjerstin said...

Vel, jeg er ikke så kravstor, så litt ingenting i form av bredbånd og boblebad på hytta holder for meg.

Ellers har jeg det aldeles utmerket, takk. :-)

Ser fram til videre blogging på balkongen!

 

Legg inn en kommentar

<< Home