fredag, august 25, 2006

En dame jeg har fått sansen for!



Noen som kjenner henne? ;-)

8 Comments:

At 2/9/06 10:11, Blogger Hanne Sofie said...

Litt uklart bilde, tatt på fæst?

 
At 3/9/06 15:41, Blogger Kjerstin said...

Næh ... men hu sto så urolig.

 
At 4/9/06 21:48, Anonymous Anonym said...

Hun så litt skummel ut, spør du meg. Og hva i alle verden er det hun har på skuldrene - falmete syttendemaisløyfer -?

Jeg ville sett det an, kanskje prøvd å småprate litt på avstand først.

Ellers -? Sitter og tenker på ny tekst i bloggen? Man må jo bestemme seg av og til, vettu. Bare nevner det.

hilsen Anonym

 
At 5/9/06 19:56, Blogger Kjerstin said...

Om hun ikke er skummel, så er hun vel nokså skummende!

Og siden du spør; har faktisk en skummel (apropos!) sommeropplevelse jeg har tenkt å taste ned, når jeg bare kommer så langt.

 
At 21/9/06 15:57, Blogger Ak said...

Kjenner ikke dama, men: Må være et bilde du har scannet inn selv... fra en øl-label elns? Fortell!

 
At 21/9/06 20:26, Blogger Kjerstin said...

Ikke scannet, fotografert med min kjære K750i og finklippet litt i Photoshop.

Øl-label (godt norsk!) er korrekt, men litt av vitsen var jo at man skulle finne ut hvilket uten at jeg sa det, da. :-)

Det har for øvrig ingenting med den skumle historien å gjøre, det er en helt annen historie.

Den kommer, når jeg kommer så langt!

 
At 13/10/06 15:04, Anonymous Anonym said...

Jeg vet!! Jeg vet!!

Har fått sansen for denne damen jeg også nemlig ;-)

 
At 13/10/06 21:33, Blogger Kjerstin said...

Det var det jeg visste, du har god smak, du! :-)

For øvrig traff jeg damen i dag, og noen av henne ble med meg hjem. Jeg tenkte å kommunisere så vidt med henne i morgen. Hun har sikkert noe godt å komme med en lørdagskveld, tror du ikke?

 

Legg inn en kommentar

<< Home